Апликација ”ЗВОНЦЕ”
Датум : 23.12.2015.
У својој 48 година дугој традицији Светосавско звонце је прешло пут од подлистка новина српске Патријаршије ”Православље” до најтиражнијег часописа Српске Православне Цркве. Звонце годишње излази 10 пута у тиражу од по 30.000 примерака, што чини да у се годишњем циклусу штампа у 300.000 примерака. У образовном систему Србије и Републике Српске добило је статус помоћног наставног средства у настави веронауке.
Желећи да иде у корак са временом и у сталном напору да за генерације које стижу увек има шта да понуди и да буде присутно не само у школским клупама већ и на интеренту, Светосавско звонце је системски поставило своје присуство на овом у данашње време најмоћнијем комункацијском алату и простору. Најпре је Звонце поставило своју интеренет презентацију, која је убрзо постала једна од најпосећенијих дечијих православних страница код нас. Након тога је поставило своје званичне налоге и на друштвеним мрежама: Фејсбук, Твитер, преко којих има могућност да комуницира са неколико милиона својих читалаца и оних који прате рад овог званичног гласила СПЦ за децу. Подижући квалитет едукативних садржаја, временом се дошло и до квантитета како оног што се презентује тако и оних који то прате. То је изискивало техничко обогаћивање класичне интернет платформе коју је Звонце имало на располагању. Због тога је поред званичног Јутјуб канала где поставља видео форматe едукативних и информативно-докуменатрних материјала, Светосавско звонце покренуло и своју дечију интернет телевизију ”ЗВОНЦЕ”. Такође, подигло је и свој продукцијски капацитет чиме су се стекли услови за призводњу анимираних садржаја. Први такав пројекат који је у току јесте Звонцетова цртана серија ”Дедино благо”.
Следећи корак који се поставља као изазов јесте да Светосавско звонце у свету интернет технологија буде присутно и са апликацијом која би била компатибилна и за андроид и мекинтош платформу ”паметних уређаја” (мобилних телефона, таблет компијутера итд). Тражећи партнера у овом пројекту интернет тим редакције Светосавског звонца је одржао десетине састанака. Након темељне анализе добијених резултата као најконкретнији и најквалитетнији показали су се људи из Хомпејџа: Милоје Секулић, Марко Маринковић и Александар Ждерић. Са њима је договорена сарадња на изради промо апликације Звонца чију премијеру очекујемо у мају месецу 2016 године.