- Светосавско Звонце - http://zvonce.spc.rs -

Слово љубве

[1]После уобичајених јутарњих активности, део образовних тема започео је прота Стева Митрић, разговором о љубави, овом узвишеном осећању које ученике посебно занима. Објаснио је кроз мноштво примера разлику између љубави и заљубљености, док су га ђаци али и одрасли помно пратили. Након тога су уз помоћ доктора ликовних уметности Лидије Богдановић и академског сликара и вајара Михаила Глигорића Глише, све своје досадашње утиске са Крфа, могли да изразе кроз пејзажно сликарство, иконопис, сликање мртве природе и портрета, калиграфију а све са веома маштовитим педагошким приступом предавача.

[2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9]

Пред одлазак у луку Гувија, место где се српска војска први пут искрцала на Крф 1916. године, одржана је проба, драмске секције и хора ”Звонце”, ради припреме предстојеће представе која ће се премијерно одиграти на крфском тргу грчко-српског пријатељства.

[10]Долазак у Гувију ђака, који су са песмом и заставама пројекта: ”Стопама наших предака”, прилазили спомен обележју, привукао је пажњу многих људи који су дан проводили на плажи некадашње луке. Убрзо је весела дружина прионула на чишћење самог споменика и његове непосредне околине. Након чишћења, професор Драгиша Стаменковић је уз асистенцију историјске секције, одржао једно кратко предавање о догађајима који су се на том месту десили пре сто година. На крају посете Гувији, подигнуте су заставе Србије и Грчке уз отпевану гимну ж2Боже правде” свих присутних, како ђака и професора тако и свих других присутних наших земљака.

[11] [12] [13] [14] [15] [16]

[17]Уследила је поновна посета главном граду Кекркири и то овај пут уз молитвено похођење цркве Светог Спиридона и целивања његових целебних моштију.

 

 

Као једна породица:
https://www.instagram.com/p/B1jdETMgUMU/?utm_source=ig_web_copy_link [18]

 

Пријатељ пројекта:

[19]  [20]

Пројекат подржали:

[21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35]  [36] [37]  [38] [39]  [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46]