- Светосавско Звонце - http://zvonce.spc.rs -

Дан у кампу

[1]Трећи дан боравка на острву Крф био је резервисан за радионице у самом кампу уз посете локалним плажама у Касиопију.

Радни дан у кампу отпочео је радионицом ”Основе грчког језика” у реализацији ђакона и вероучитеља Марка Рафаиловића. Ученици су имали прилику да се упознају са грчким алфабетом и елементарним фразама као што су представљање и прва комуникација, али и најлепшим речима: мајка, отац, брат, сестра… , што ће моћи да употребе на самом изворишту и утврде своја новостечена знања.

[2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9]

[10]Уследила је ”Музичка радионица” професорке музике Владане Бзовски где су учесници кампа заједно са хором ”Светосавског звонца” уз њену музичку пратњу учили тактове песме ”Тамо далеко” комбинованог текста на грчком и српском језику, као и химну пројекта ”Стопама наших предака”- ”Осети Видо”. Иако већина ђака нема искуства у хорском певању гласови су се убрзо савршено ускладили стварајући симфонију која се ширила и ван кампа, те свако ко се приближавао могао је чути проширени хор како поносно поје прецима.Ово весело дружење је завршено извођењем различитих популарних нумера на опште одушевљење свих присутних.

[11] [12] [13] [14]

[15] [16] [17]

[18]Уочи вечере дочекало нас је још једно изненађење, наиме и сам прота Стеван Митрић, након пригодног говора, изјавиће како се у младости бавио писањем поезије, после чега нас је почастио стиховима трију ауторских песама.

 

[19]Последња радионица носила је назив ”Крфска разгледница” коју је водила Марија Сталетовић. Учесниви пројекта су, уз њену подршку и помоћ радили на такозваној ”водопад карти” која се састоји од пет покретних прозора лепезасто се отварајући при извлачењу катица. На њима ће учесници пројекта моћи да преносе своје импресије доживљене на Крфу начином који њима највише одговара. Неко би се могли изразити минијатурним цртежима, други прозним саставом или песмом са циљем да своје емоције што верније опишу онима који ће тек обићи места где је настајала историја.

[20] [21] [22] [23] [24]

Пријатељ пројекта:

[25]

Пројекат подржали:

[26]  [27] [28] [29] [30]  [31] [32] [33] [34] [35]