- Светосавско Звонце - http://zvonce.spc.rs -

Додељени ”Тесла” лаптопови вероучитељима

laptop1У свечаној сали, ОШ ”14 октобар” на Лабудовом брду уз пригодан програм ђака који похађају наставу веронауке, а уз присуство њихових родитеља и наставника, свечано су уручени лаптопови вероучитељима са територије Градске Општине Раковица.

laptop2Наиме, овај догађај је који је превасходно промовисао могућности рада вероучитеља са ђацима у оквиру наставних и  ванаставних активности,  који се реализују кроз драмску, литерарну и ликовну секцију, имао је за циљ да ту њихову међусобну сарадњу и могућности реализације наставе унапреди и подигне на још већи ниво.

laptop4Захваљујући већ започетој сарадњи Светосавског звонца и Градске Општине Раковица, као свејеврсна подршка том раду, за вероучитеље који предају наставу ђацима првих разреда обезбеђени су лаптопови марке ”Тесла” који су у склопу акције општине : ”Тражимо новог Теслу” већ добили сви ђаци прваци.  Њихова намена је не само да омогуће активно укључивање наставника веронауке у рад са првацима, него и подизање њиховог целокупног информатичког знања  и проширивања могућности реализације верске наставе и на овај ”савремен” начин.

laptop3laptop5

laptop6

rakovica [1]

аву веронауке, а уз присуство њихових родитеља и наставника, свечано су уручени лаптопови вероучитељима са територије Градске Општине Раковица.
Наиме, овај догађај је који је превасходно промовисао могућности рада вероучитеља са ђацима у оквиру наставних и  ванаставних активности,  који се реализују кроз драмску, литерарну и ликовну секцију, имао је за циљ да ту њихову међусобну сарадњу и могућности реализације наставе унапреди и подигне на још већи ниво.
Захваљујући већ започетој сарадњи Светосавског звонца и Градске Општине Раковица, као свејеврсна подршка том раду, за вероучитеље који предају наставу ђацима првих разреда обезбеђени су лаптопови марке ”Тесла” који су у склопу акције општине : ”Тражимо новог Теслу” већ добили сви ђаци прваци.  Њихова намена је не само да омогуће активно укључивање наставника веронауке у рад са првацима, него и подизање њиховог целокупног информатичког знања  и проширивања могућности реализације верске наставе и на овај ”савремен” начин.